AFA

Qui som

Com vosaltres som pares i mares amb una inquietud en comú, els nostres fills. Si teniu ganes de col·laborar creieu que podeu aportar quelcom, teniu alguna idea o suggeriment, o potser algun dubte. Poseu-vos en contacte amb nosaltres. Entre tots trobarem solucions, idees…i qui sap potser nous projectes dels quals els nostres fills se’n puguin beneficiar. Som una peça més del trencaclosques format pels alumnes, els professors i la mateixa escola. Animeu-vos us estem esperant!

•         AMPA PUIG D’ARQUES
  •                           G17140690
  •                            Rambla 11 de setembre 59, Cassà de la Selva
  •                                                972 463 733  afapuigdarques@gmail.com
  •                                                                       No aplica política de devolucions

Què fem

Col·laborem en les celebracions que es fan a l’escola: Castanyada, Xocolatada de Carnestoltes, portem el Patge Reial, preparem l’esmorzar de la Marxa Escolar, organitzem el Sopar de Final de curs… També col·laborem en els diferents projectes que es desenvolupen a l’escola: el Reciclatext, la Biblioteca, la Revista trimestral, l’Aula de Música, en l’equipament del gimnàs… en definitiva en tot allò que podem per tal de fer entre tots una escola més innovadora! En horari extraescolar organitzem un seguit d’activitats per satisfer la demanda dels nens i nenes de la nostra escola.

ampa_teatre ampa_dansa_modernaampa_p5ampa_p3